Warunki udziału w szkoleniu:
1/ dostarczenie do siedziby Towarzystwa Wiedzy Powszechnej wypełnionej karty zgłoszeniowej (formularz jest dostępny na naszej stronie www przy opisie każdego szkolenia) – kartę można przesłać pocztą elektroniczną na adres nauka@twp.bialystok.pl, pocztą tradycyjną lub wypełnić na miejscu w siedzibie TWP,
2/ dokonanie wpłaty zaliczki w wysokości min. 50% ceny kursu lub całości opłaty za szkolenie przed rozpoczęciem zajęć.
Opłatę za szkolenie można uregulować gotówką w kasie Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (ul. Warszawska 2 w Białymstoku w dni powszednie w godz. 8.00 – 15.00) lub przelewem na rachunek bankowy Towarzystwa Wiedzy Powszechnej – nr rachunku 34 1240 2890 1111 0000 3102 4125 w PKO SA II O/Białystok.
Istnieje możliwość dokonania opłaty w ratach po uzgodnieniu terminów płatności z organizatorem szkolenia.
W ramach opłaty zapewniamy materiały szkoleniowe, serwis kawowy, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wydawane na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19.03.2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 652).
Zajęcia prowadzone są przez specjalistów z omawianych zagadnień.
Szkolenia odbywają się w małych grupach.
Liczba miejsc jest ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku nie zebrania się odpowiedniej liczby uczestników w ustalonym terminie zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany terminu rozpoczęcia zajęć.
68 godz. – 600 zł
Program szkolenia:
– Organizacja pracy sekretariatu.
– Wybrane zagadnienia z prawa pracy.
– Prowadzenie dokumentacji finansowej.
Terminy zajęć:
14, 15, 19, 21, 22, 26, 28, 29 kwietnia, 05, 06, 10, 12, 13, 17, 19, 20, 24 maja 2021 r. w godz. 17.00 – 20.00
32 godz. – 320 zł
Program szkolenia:
– Praca biurowa – cechy charakterystyczne, rola w realizacji funkcji zarządzania.
– Informacja jako podstawowy produkt pracy biurowej.
– Zadania sekretariatu. Współpraca z szefem.
– Normatywy kancelaryjno-archiwalne.
– Obieg dokumentów.
– Instrukcja kancelaryjna.
– Systemy kancelaryjne.
– Rodzaje pism i archiwizacja.
– Elementy składowe pisma.
– Zasady redagowania pism.
– Zebranie jako forma wymiany informacji.
– Komunikacja interpersonalna.
– Wybrane zagadnienia z etyki pracownika biurowego.
– Ochrona danych osobowych – RODO.
Terminy zajęć:
14, 19, 21, 26, 28 kwietnia, 10, 17, 24 maja 2021 r. w godz. 17.00 – 20.00
24 godz. – 360 zł
Program szkolenia:
– Przedmiot i źródła prawa pracy.
– Powstanie i zmiana stosunku pracy.
– Inne umowy związane ze stosunkiem pracy (umowa o zakazie konkurencji, umowa o odpowiedzialności materialnej).
– Umowy cywilno – prawne.
– Regulaminy wewnętrzne zakładu pracy.
– Obowiązki pracodawcy i pracownika.
– Czas pracy.
– Wynagrodzenie za pracę.
– Urlopy pracownicze.
– Rozwiązanie i ustanie stosunku pracy.
– Rozstrzyganie sporów ze stosunku pracy.
– Dokumenty pracownicze, prowadzenie akt personalnych.
Terminy zajęć:
15, 22, 29 kwietnia, 06, 13, 20 maja 2021 r. w godz. 17.00 – 20.00
80 godz. – 960 zł (możliwość opłaty w ratach)
Program szkolenia:
– Prawo pracy i inne akty prawne związane ze stosunkiem pracy.
– Rozliczanie, dokumentacja, księgowa ewidencja wynagrodzeń oraz pozapłacowych świadczeń pracowniczych.
– System ubezpieczeń społecznych w Polsce.
– Obsługa programu Gratyfikant GT.
– Obsługa programu Płatnik.
Terminy zajęć:
12, 13, 15, 19, 20, 22, 23, 26, 27, 29 kwietnia, 04, 06, 07, 13, 20 maja 2021 r. w godz. 17.00 – 20.00
10, 11, 17, 18 maja 2021 r. w godz. 16.00 – 20.00.
100 godz. – 1200 zł (możliwość opłaty w ratach)
Program szkolenia:
– Zasady rachunkowości.
– Rachunkowość przedsiębiorstw.
– Księgowość komputerowa.
Terminy zajęć:
24, 25, 26, 28, 31 maja, 01, 02, 04, 07, 08, 09, 14, 15, 16, 21, 22 czerwca w godz. 17.00 – 21.00
23, 25, 28, 29 czerwca w godz. 16.00 – 20.00.
25 godz. – 500 zł
Program szkolenia:
– Zapoznanie z branżą e-commerce.
– Wiadomości wstępne dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego.
– Obsługa sklepu internetowego.
Terminy zajęć: 12, 14, 19, 21, 26 kwietnia 2021 r. w godz. 16.00 – 20.00
20 godz. – 300 zł
Program szkolenia:
– Użycie aplikacji – praca z arkuszami kalkulacyjnymi, udoskonalanie jakości i wydajności pracy.
– Tworzenie dokumentu – wprowadzanie, zaznaczanie danych, edycja, sortowanie, kopiowanie, przesuwanie,
usuwanie.
– Zarządzanie arkuszami – wiersze i kolumny, arkusze.
– Reguły i funkcje – reguły arytmetyczne, funkcje.
– Formatowanie – liczby/daty, zawartości komórek, formatowanie tabeli.
– Wykresy – tworzenie i edycja.
– Formatowanie arkusza – ustawienia, sprawdzanie i drukowanie.
Termin szkolenia: kwiecień 2021 r.
Zajęcia 2 razy w tygodniu w godz. 16.00 – 20.00
Dodatkowo istnieje możliwość przystąpienia do egzaminu zewnętrznego ECDL Profile z zakresu modułu B4 – Arkusze kalkulacyjne i uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Koszt egzaminu – 221,40 zł od osoby.
30 godz. – 880 zł
Program szkolenia:
– Pojęcia i terminy archiwalne. Dokumentacja współczesna.
– Organizacja państwowej służby archiwalnej. Charakterystyka systemów kancelaryjnych.
– Obieg dokumentacji w jednostkach organizacyjnych.
– Ochrona prawna materiałów archiwalnych.
– Rzeczowe wykazy akt. Instrukcje kancelaryjne.
– Cele i zadania archiwum zakładowego. Urządzenie archiwum zakładowego.
– Przygotowanie akt do przekazania do archiwum.
– Harmonogram pracy w archiwum zakładowym. Gromadzenie, udostępnianie, ewidencja akt.
– Porządkowanie, brakowanie i konserwacja akt.
– Przekazywanie akt z archiwum zakładowego do archiwum państwowego.
Szczegółowe informacje – tel. 85 74 35 106, 85 74 35 705.
Zapraszamy.
______________________________________________________________________________________________________
* Osoby po 30 r. ż., zamieszkałe w Białymstoku, pow. białostockim i sokólskim, będące w niekorzystnej sytuacji na rynku pracy:
– ubodzy pracujący (osoby, których zarobki nie przekraczają płacy minimalnej)
– osoby zatrudnione na umowach krótkoterminowych i cywilno-prawnych (osoby, których miesięczne zarobki nie przekraczają 120 % minimalnego wynagrodzenia)
mają możliwość skorzystania ze szkolenia BEZPŁATNIE w ramach Projektu „Nowe horyzonty”.
Szczegółowe informacje – tel. 85 74 35 106, 85 74 35 705.